Cum se stabileşte identitatea vizuală a firmei

Ideal este să se creeze identitatea vizuală a firmei înainte de înfiinţarea ei, dar se poate realiza şi ulterior. Ştiţi ce este identitatea firmei?

De la ce începe totul

În funcţie de calitatea produselor sau serviciilor pe care le furnizaţi clienţilor, aceştia vă atribuie o imagine. Căutând ce vrea clientul, care sunt cerinţele lui şi ce oferă concurenţa, vă puteţi stabili elementele care vă diferenţiază pe piaţă. Din acest punct începeţi să vă creaţi identitatea vizuală.

Numele firmei

Brandul va fi reprezentat şi de numele firmei, care va apărea în campaniile de marketing. Alegeţi numele firmei cu atenţie şi evitaţi greşelile gramaticale. Aveţi grijă să nu intraţi în conflict cu proprietăţi industriale (mărci, nume comerciale, etc.). Acordaţi o atenţie deosebită logo-ului. În general se folosesc două culori pentru realizarea acestuia.

Site-ul de prezentare a firmei

Site-ul este un altă componentă a identităţii firmei. Un site bine realizat va atrage mai mult trafic, care se poate transforma în venituri. URL-ul (ex. www.websketch.ro) ar trebui să fie o reflexie a activităţii firmei.

Alte elemente de identitate vizuală a unei firme

Tot ca parte integrantă a imaginii firmei sunt şi cărţile de vizită, broşurile, mapele, foile cu antet, cataloagele de produs, roll-up-urile, bannerele, prezentările Power Point. Pe acestea veţi amplasa logo-ul companiei.

Fiecare dintre aceste elemente vor avea un impact asupra identităţii vizuale a firmei dvs. Odată ce aţi început să vă recomandaţi cu ele, evitaţi să le schimbaţi, altfel veţi crea confuzie în rândul clienţilor.

85

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *