Drumul Padurea Neagra 19-85

Sector 1, Bucuresti


0723.462.421

0763.291.301


contact@websketch.ro

suport@websketch.ro

Impactul Newsfeed Purge asupra afacerilor online. Sfaturi

Impactul Newsfeed Purge asupra afacerilor online. Sfaturi

Anuntul de zilele trecute al  lui Mark Zuckerberg a agitat destul de mult industria de marketing digital, deoarece utilizatorii așteaptă inca una dintre cele mai mari schimbari. Newsfeed Purge va fi lansat in urmatoarele luni si va favoriza afisarea continutului generat de utilizatori, în detrimentul celor create de paginile de business.

Fondatorul Facebook declara ca este un mod de a apropia membrii familiei si prietenii si de a valorifica mai bine timpul petrecut in parcurgerea news feed-ului.

Desi exista incertitudini in legatura cu aceasta declaratie, noi putem deja sa va spunem cateva lucruri despre impactul pe care Facebook Newsfeed Purge il va avea asupra strategiilor dumneavaostra de marketing.

1. Una dintre informațiile cheie din declarația lui Zuckerberg este că „timpul petrecut de oameni pe Facebook și unele măsuri de angajament vor scădea”. Acest lucru nu este ceva nou.

Daca sunteti de ceva timp pe aceasta „piata”, va amintiti cu siguranta cat de usor era sa obtineti un numar mare in ceea ce priveste reach-ul.

In prezent, reach-ul organica este de aproximativ 5% pentru cea mai mare parte a conținutului și de 10% pentru conținutul mare pe pagini. Deci, daca aveti un numar mic de followers pe pagina dumneavaostra, continutul ne-sponsorizat nu va mai conta.

Sfat:
Nu stim inca sigur daca functia Vedeti mai intai / See first va conta sau nu insa nu poate fi decat benefic sanpromovati aceasta optiune in randul utilizatorilor dumneavoastra, daca nu ati facut-o deja.
Desi acest lucru ar trebui sa fie de la sine inteles,  trebuie sa creati continut semnificativ mai mult, care sa antreneze in conversatie si sa ii faca pe utilizatori sa se angajeze cu postările dvs.
Creati un grup pentru baza dumneavoastra de fani si colaborati cu comunitatea. Găzduiți sesiuni de Q & A, creati dezbateri, sondaje sau cereti feedback.
Utilizarea unui profil ar putea ajuta la cretterea gradului de constientizare a clientilor potentiali, dar numai ca mijloc complementar de promovare.
costurile campaniilor de anunțuri

2. Cresc cheltuielile de promovare?
In timp ce Zuckerberg nu a mentionat nimic in special despre campaniile de anunțuri, unii se tem ca chiar si anunturile pe care le vedeti vor suferi in urma modificarii algoritmului. „Facebook face o schimbare uriașă în algoritmul Feed Feed (…) în detrimentul (…) timpului total petrecut și a anunțurilor pe care le vedeți în rețeaua socială”, se teme  John Constine de la Tech Crunch.

Desi nu este prima data cand am observat o scadere a rezultatelor Campaniilor de anunturi si o crestere a cheltuielilor, ar putea exista o alternativa credem noi:

Sfat:
Anunturile axate pe Messenger ar putea fi linia de salvare la care va puteți mentine in cazul in care preturile cresc. Campaniile de trafic directionate pe Messenger, cu un bot de messenger, ofera deja rezultate excelente la costuri reduse. Asta poate si pentru ca aplicatia Facebook Messenger a atins anul trecut 1,3 miliarde de utilizatori activi.

3. Reprezinta aceasta masura inceputul unui declin pentru Facebook?
Atentie, nimeni nu poate spune cu siguranta cum va functiona noul algoritm. Și, desi Facebook este mai mare decat oricând, majoritatea au declarat ca acesta este inceputul sfarsitului pentru platforma sociala a lui Zuckerberg.

Credem ca Facebook sa extins pana la punctul in care depaseste capacitatea creatorului sau de a monitoriza si de a controla. Cu toate acestea, sustinem faptul ca acesta este inca unul dintre cele mai eficiente metode de promovare a afacerii dumneavoastra, pentru majoritatea tipurilor de public.

Sfat:
Extindeti strategiile de marketing si pe alte platforme, cum ar fi Snapchat, Instagram, YouTube, Pinterest etc. Chiar daca Zuckerberg nu a lansat inca oficial Facebook Newsfeed Purge, ar trebui sa va ganditi serios sa  extindeti campaniile de marketing digital la toate platformele relevante.

Marketingul prin e-mail ar trebui (dacă nu a fost deja) sa fie o componenta cheie a strategiei dumneavaostra de marketing.

In concluzie:
Fiecare comerciant digital stie ca pentru a ramane in top este nevie de adaptare constanta. Credem ca acest lucru este deosebit de necesar pentru Facebook si ca abilitatea unei afaceri de a depasi obstacolele este esențiala pentru succes.

Ne puteti lasa parerile dumneavoastra in sectiunea de comentarii de mai jos.

Mult noroc!

 

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website